Pateicoties Vilhelmam, pārpublicējam sub-objektīvu raksturojumu:
- hipsteri neatzīst sevi par hipsteriem
- vizuāli – nēsā Wayfarer vai citas brilles ar clear lens lēcām – t.i. bez optiskām lēcām, flaneļa kreklus, slim fit un skinny fit bikses utt.
- mīl vintage – Retrospectro, Pērle utt.
- ballīšu vietas – Pērle, Piens, Miit utt.
- mūzika – Radio 101, mūzika Grēviņa gaumē (britu independent mūzika utt.), vecā mūzika (Bītli utt.)
- lieto Iphone, Ipod, Mac u.c. Apple produkciju
- smēķē tinamo tabaku vai Parliament cigaretes (lokālie hipsteri tā nedarot)
- mīl lomo fotografēšanu, kā arī Iphone aplikācijas, kas to imitē (Hipstamatic u.c.), arī Polaroid, Zenit u.c.
- brauc ar fixie riteņiem vai citiem veciem (vintage) velo
- Tumblr – cieņā
- ciena filozofiju un labas grāmatas
- atklāti vai paslepus nicina sabiedrību, tās vērtības; nodala sevi no tās
- nepatika pret popkultūru, tās iezīmēm
- kafija, kafijotavas un pasēdētavas – globāli tas būs Starbucks, lokāli – kaut vai Coffee Inn, es nezinu
- tieši tāpat – mīl arī tējnīcas
- ironija – hipsteri mīl ironiju un sarkasmu
- lieto Moleskine plānotājus
- atbalsta zaļo domāšanu, eko šmeko
Tikai priekš Jums mani mazie susurskatītāji,
Fructo
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru